Thursday, December 9, 2010

Last Exam Paper Menggunakan Keupayaan Daya Pemikiran AKAL DAN KECERDikan..

....today is account exam..wah??..kertas paling "disuka" aku..ku harap kau sudi lah jdkan aku penjawabnya k..kita kerjasama arh..ko tolong aku..aku tolong kau....k...bagai aur dengan tebing..ikan dilaut asam didarat..dalam periuk bertemu jua..haha..:0...
....pendek cita janganlah ko berolah lah k..lak,mun ku dpt oleh bgs paper tuk.ku belikan kau FILE baru k..haha..*gila kaka ngan kertas..:D
...okay..itu saja..untuk luahan hati saya hari ini....BERMULALAh hidup sebagai SEORANG ACCOuNTANT ari tuk...kejap jak lah..mun smpey masa depan okay juak..syukur2..:)
...Ya Tuhanku,Permudahkanlah Ujian Yang Aku tempuhi hari ini..ingatkanlh diriku akan semua apa yg aku pelajari..berkatilah ilmu ku itu wahai penciptaKU.. berikanlah aku ketabahan,kesabaran.dan ketenangan ketika menjawab peperiksaan ini...aminnnn..

No comments:

Post a Comment