Thursday, December 23, 2010

5th Day Without You..:)

Holla..Senorita My Miamor Blog..hahaha:D..Suka t ku ngasak jak..Bak kata org t ko pun...hahaha..nakpa kaa..ish3..dari cney dak ka ku belajar word semua ya..tang ada jak dlm hdup ku..hahaha..:D..Today is Wednesday..So F***ing Damn Much Bored Day..!!!middle finger up..!!choilah..hahaha!!sebab apa?sebab ari tuk aku xkuar waktu pg2..selalu kuar..coz..aku mls nk mbak moto...hahaha...aku keluar pun..waktu ptg jak..kol 2.15p.m pas smyng Zuhur..hahaha..ptg tuk best..aku g c.c main game counter strike rami2 ngan dak genk2 aku..Aku,Rome,Hakim,Syah,Syazwan n Najib..3-3 lawan lah..hahaha..OF coz lah genk mekorg bnyk menang nk..siap ada gelaran gik..Aku.."Super Ruduk"sebab aku suka agak org dekat2 terus tembak..xda nantik2 gik,Rome "Super Peck"sebabnya suka munuh org dari belakang k Pisok..Hakim "Super Snipe"sebabnya terer aim org k sniper..hahaha..kacak x gelaran k mek 3..kmk 3 cgek team lah..ni x nya..ada skills masing2 bah..hohoho..:P:P:P..Ari tuk xda glak cita hal grk..xbnyk cntct pun ari tuk..apa org lastday..mesti org mok enjoy for the last time nak..jd..ku pun mls nk kco gilak..mcg2 pun mlm jak..pas plng jalan..artk 84 mcgs jak..haha,,turun mendadak..tp..azrin tak kesah...huhuhu..okay jak..dah biasa dah..*no heart Feeling okay!!*:)..mlm tuk ada ckit slh ph antara kami semua2..hahaha..punca dari aku gik..haiyooo..lemah sa nyawa..Ku explain k..sebenarnya..xberniat pun aku tulis ya k nyakit hati org..asa aku..xda unsur k nyakit hati pun..xda ngkah nama..siap ku tetak n ngkah senyum gik kat apa yg ku tulis ya..ish3..ada nasihat gik ya..susahlah oww..ku pun xtauk juak..dlm hdup bkwn tuk knak perlu ada kecik hati,marah sama dkpun,kaie..ku tuju k ku ngan genk dikpun jak ya..xda org lain arh..!!*NO HEART FEELING*:)..xpaham ku eyh..sebab aku xda kwn pia..mun ada pun..aku selalu tegur dak kwn ku..apa xpuas hati sama dikpun pdh trus trng depan kwn2 kita nk berkmpul ya..k apa berdendam nak??xperlu pun semua ya..so far..alhamdulillah..kwn2 ku dapat trima tegur ku n nasihat aku..sebab apa..??sebab aku tua dlm kawan2 sekalian..hahahaha..jd..xtauk juak ku nk mdh kwn2 nktk eyh..kecewa ku oi..ish3..:'(..okay.ya jak eyh..mls nak cita pnjg lebar gik..NOT IN MOOD!!:{orite.Good Night All...



No comments:

Post a Comment