Saturday, December 25, 2010

Disebalik Setiap Senyuman Tersimpan Seribu Perasaan..:')

Hye blogg.rtuk xda gik lah cita tajuk without you..dah cukup lengkap 7 tajuk..huhuhu..7tajuk ya ku polah sempena uL kat sabah..ku dah janji ria..ku nk molah tajuk sempena nya xda..huhuhu..k..akhirnya..terlaksana juak..:)..orite.arituk..UL dah smpey pun sibu..alhamdulillah..syukur lah ya ALLAh permudahkan urusan dakya sekeluarga..Hari tuk ku okay2 jak smpeylah maghrib tek ku tido jap..alu terbangun ku..wah!!sakitnya palak..tengkok ku sakit juak..pa jaklah..skit2 pun ku act mcm xda pa2 jak..rilek jak..ku gurin tuk sebenarnya nulis kat ruangan kau tuk..xpat tdo mata..boring eyh..xda org teman gik...org gk gago ngn kerja msng2..jd mlslah ku nak kco hdp org..bgs ku diam2 jak..polah kerja dikpun..xngaco org..coelah owh..kat org2 nak penah rasa aku kco hdp daknya ya..xberniat pun..ku cuma perlu teman meyh..bkn apapun..xmntak bnyk pun..mntak ngn jak bah..huhu..andai aku pun dunia tuk..ku aku ator semua org k ngan aku..sak hdup xboring ngn sunyi doe..apakan daya..ku cuma penghuni sementara kat dunia tuk..:(..xtauklah owh...sengan ni gk nyawa tuk..mun dapt ku request dijempu awal..nang ku dh mntak dh..sak ku xterus hanyut eyh dlm dunia tuk..huhuhu..dah3..mls nk kaka gik..biar dikpun jak simpan..xperlu org tauk pun..:)..klah3..out lok..sensitif ndah nulis tuk..xmampu nak tulis gik..:)..Ya ALLAH..tunjuk kan lah aku satu jalan kebenaran..agar terus tabah dan sabar dalam menghadapi setiap dugaan..:')

No comments:

Post a Comment