Monday, August 22, 2011

Aku Setia Menunggumu Kekasihku..

Blog..satu peristiwa yang xpat aku gambarkan rasanya..aku menyesal..aku mena2 mauk berubah..aku sedar kesilapan aku..tapi aku nang benar2 mauk perbaiki ya balit..aku dah berubah..untuk org ya..bie nang mena2 mok berubah..brik bie sekali jak gik peluang..knak kanlah apa syarat pun asal sy dpt trimak bie blit..bie xkan prnah buang syg dalam hidup bie..bie nang sunyi pas syg xda..hidup bie kosong gilak2..hidup bie xda semangat..seolah2 hidup mcm xbermakna jak gik..bie nang mena2 mok berubah..brik bie peluang k..hmm..ampunkan juak salah silap bie ngan syg lmk tuk..k..maybe raya tuk bie keseorangan..tanpa syg..mcm tahun lps bie ada syg..tapi kwn xda..kwn smua blit kmpng..tahun tuk..syg xda,kwn pun xda..aaaa..sedihnya..menyesal asa diatas apa yg bie dah lakukan kat syg..tapi yg..bie xpnah mntk apa2 gik lmk ta bgrk tok..jd mok mntak cgek permintaan..kembalilah kat bie..k..bie masih syg n cintakan syg..bie nyesal gilak2 apa dah jadi..bukan bie desperate..tapi setahun yg..masa yang agak lamak..n sukar bg bie nak lupakan syg..klah..I hope to be with you again..Insyaallah..bie akan trus berusaha dan berdoa..k..bie dah berubah yg....:'( :'(

No comments:

Post a Comment