Wednesday, May 11, 2011

Hidup dalam kebingungan..Mencari Erti hidup Sebenar..:'')

Salam semua..:)..okay..pa khabar?okay takorg semua nak?mesti happy2 terutamanya miak SPM 2010 thn lepas..mok tauk knak dakya happy?sebab baru2 tuk tek..ada yg trimak pelbagai tawaran ke KOLEJ,MATRIKULASI,UNIVERSITI,TINGKATAN 6..orite..xda pa nak bnyk k kaka aku dlm penulisan ku kali tuk..just nak menceritakan dugaan yg aku hadapi bkn jak dr segi pembelajaran,malah dr sei kerohanian..untuk pengetahuan semua..aku dpt tawaran form 6 di SMK BANDAR SIBU dan telah pun mendaftar sbg pelajar skolah ya pagi tok tek 9 MEI 2011 kol 0900 A.M..hmmm..aku sbnrnya xyakin gilak form 6 tuk..sebab aku tauk kemampuan dirik aku..sebab ya aku kurang yakin...oleh sebab ya..aku menempatkan drik di sekolah ya sbg pelajar sementara sempena menunggu kptsn UPU 2nd intake..aku harap dapatlah mun da rezeki..sebab ku xpandey nak bergaut belajar kedak form 6 ya...mun pandey mena xjuak apa..tapi aku apa jak ada..dugaan2..sbar n redha jak ku pat molah msa tuk..hmm..sementara nantik kpts diploma n pra diploma..aku akan belajar lok di sekolah ya..minggu tuk bok orientasi jak..smpeylah 13 MEI 2011 lak..nanggalah..apa keputusan UPU pas tuk..dpt ndak ka miak nama NORAZRIN BIN AMIN tuk no.k.p:930407-13-****..aku xberani berharap gilak..tkt kecewa..jd..i leave it to ALLAH my future..mun diredhai n diizinkan..aku akan study mena2 kali tuk..sebab umo 18 tuk..aku dah patut pikey masa depan aku selari dgn kemampuan fizikal dan mental aku..cgek jak niat aku nak belajar..demi ALLAH,KELUARGA,& MY FUTURE..xda lain..dolok masa gik SPM..otak mmg pikey nak enjoy jak..ekot rasa suka..tp xlah aku trs xbelajar..bulak gilak ya..mun xblajar trus..straight G's dah aku kali..nang xda masa depan lalu mun dah pya melainkan KELUARGA YANG KAYA RAYA,daknya boleh beli SIJIL OR DIPLOMA OR DEGREE dengan duit yg ada..tapi..ya tetap xmampu memuaskan hati..nak3?apa guna kaya xberilmu?SAMPAHLAH..hmm..apa gik oww?hidupku dalam kebingungan..=.=''

No comments:

Post a Comment