Tuesday, March 29, 2011

2nd Trip to Kuala Lumpur-Putrajaya-Pahang..Going To have a great Holidays..:)

Holla Mrs.Blog..:)..Today is 29 march 2011..Xlamak gik dah nak masuk bulan April aie..Bulan yg penuh dengan pelbagai planning..ehehe..First plan,1st April,aku akan dijadualkan*chewah*untuk pergi ke Kuala Lumpur gik(2nd trip)..1st Trip ria pada 22 february lepas.2minggu aku cnun.15 march bok ku pulang ria..(^_^)..mengikut perancangan..seminggu cnun asanya..yeyeyh..hehe..2nd April ya..asanya aku akan ke Bukit Gambang Resort City..best naa..ehehe..dah sia mcm sunway lagoon juak..ada waterpark..The biggest wave pool in Malaysia..dan mcm2 lagi..xsabar eyh..ehehe..tambah gk ada pantey..dapatlah aku g cnun carik ketenangan lepas menghadapi pelbagai serabut kehidupan..Insyaallah..Harap2 apa yg dirancangkan berjalan lancar..amin3..:')..okay..Plan bulan tuk juak..ada 2org kawan ekot tournament Badminton antara sekolah,jadi balit2 jak dari K.L tuk lak,terpaksa tiap2 petang turun dewan Badminton,trained daknya main..Aku balit 6th April.dakya tanding 13th april...ada seminggu k trainnig..ehe..Bagus..steadylah..bermatian2 berlatih tuk lak..mesti!!Mok ngangkat nama Bumiptra bah..nie alah cina jak bgs..apu..semadi dak kwn 2 org ya gk sekolah..ya dpt ngekot prtndngan,aku?xpat..xsekolah gik..hahaha..;D..xpalah..ikhlas bah..tolong sengan nie mampu berdasarkan pengalaman bah..k..rilek jak..in tok bah..hohoho..:D..apa gik ow plan ku bulan tuk..?haaaa..~!!bulan tuk juak birthday aku oi,hehe..18tahun dah aku bulan april tuk..7th April..ada rancang nak kuar ngn couple dak genk2..aku..??xtauk gik..mls nk mdh pa2 lok..takut ada jak masalah dtg lak..ya mls nak kaka lok..Mun diekot2..toklah first time aku nak celebrate birthday aku..nak 17tahun sebelum tuk..xpernah..wuaa..~..sedihnya..haha..xpalah..xkeysah juak..saja2 jak nak molah tahun tuk..apa dah ada gerek paling lamak tek,Nurul Rafeah..tapi mun jak anak ya dpt kuar..lalalala..tukar topik..:{..dah..mode happy gik..bulan tuk juak aku akan bekerja..ngan bpk ku pun lah..jadi kerani company nya..SRT-EON SECURITY SERVICES SDN BHD..nasib bpk Bos..ya rilek2 jak kerja ya lak..hahaha..*ambik kesempatan^_^*..dahlah..semua nak diatas tuk just PERANCANGAN jak..kita xtauk gik apa yg akan terjadi pada masa akan dtg..sesungguhnya PERKARA GHAIB(perkara yg akan berlaku pada masa akan dtg) ya urusan ALLAH S.W.T..kita xboleh mencabuli atau menidakkan ketentuannya..apa yg kita boleh polah ialah menghadapi segalanya dengan penuh keredhaan..KITA HANYA MAMPU MERANCANG,TETAPI ALLAH SWT MENENTUKAN SEGALA2 NYA..OKAY..:)..sampey ctuk jak coretan Azrin Amin kali tuk k..sorry mun xbest..^_^..

Hello Kuala Lumpur..I'm Coming..:)



Hello Bukit Gambang Resort City..Here I come..:)






No comments:

Post a Comment